Loke tog silver medalj i PU15.
Många bra matcher i övriga grupper trotts motståndare med mycket erfarenhet, tyvärr så fick vi en walkover i PU9 på grund av en skada. Våra veteraner tävlade med seniorerna och då får de möta klart yngre och väldigt duktiga judokas.
Inför tävlingen:
Vi har åtta deltagare på tävlingen den 18/4 i Torvalla:
U9 och U11 – 11:00–13:00 – Erik, Mattias, Tage, Filip och Axel
U15 och U21 – 13:00–15:30 – Loke
U18 och Senior – 15:30–17:30 – Loke, Pontus, Martin och Knut
Tiderna är inte exakta!